فروشگاه اینترنتی نِلی

فروشگاه اینترنتی نِلی


محصولات

قوانین سایت و شرایط بازگشت

بر اساس قوانين تجارت الكترونيك تمامى سفارش هاى ارسال شده در صورتى كه داراى مغايرت با عكس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه (تغييرات جزيى در بسته بندى، رنگ و شكل ظاهرى كه به اصالت كالا مشكلى نميرساند، شامل اين مورد نخواهد بود(. و يا تاريخ انقضاى آن گذشته باشدتا ۷روز كارى پس از تحويل به مشترى قابل برگشت و تعويض مى باشد دقت داشته باشيد:

 در زمان ارسال كالا توسط شركت پست و يا باربرى، مشتريان محترم موظف هستند در حضور مامور پستى و قبل از امضاء رسيد تحويل كالا، از سلامت بسته بندى و سلامت ظاهرى كالا مطمئن گردند و در صورتيكه كالا از نظر بسته بندى و يا سلامت ظاهرى داراى ايراد باشد، ضمن تحويل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه از شركت مربوطه پست، باربرى، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد در ضمن در اين موارد همانطور كه در ماده ده قوانين ذكر گرديده است، اسیب

 به علت ارسال سالم سفارشات و در صورت بسته ى سفارشى در حين ارسال، پرداخت خسارت بر عهده شركت پست يا باربرى بوده و فروشگاه صرفا سعى مى كند پيگيرى هايى بصورت موازى براى دريافت سريعتر خسارت مشترى انجام دهد. (به علت ارسال سالم بسته از مبدا مسئولیت هرگونه آسیب يا خرابى در حين ارسال مربوط به مشترى ميباشد) در مواردى كه چنانچه مشترى بدون بررسى سلامت ظاهرى، رسيد پستى يا باربرى (بمنزله دريافت كالابصورت صحيح و سالم) را امضاء نمايد، ديگر حق اعتراضى در مورد سلامت ظاهرى كالا نخواهد داشت، زيرا به دليل آنكه مشترى شخصآ تاييد نموده است كه كالا را صحيح و سالم دريافت نموده است، ديگر امكان هيچگونه پيگيرى براى دريافت خسارت توسط مشترى از شركت حمل و نقل وجود ندارد. به دليل مقررات بهداشت امكان انصراف از خريد و بازگشت كالا به دلايل سليقه اى وجود ندارد. كالا تنها در صورتى به دليل عدم تطابق يا تاريخ انقضا پس گرفته مى شود كه از نظر ظاهرى و بسته بندى سالم و پلمپ داشته باشد و اين پلمپ باز نشده باشد، در غير اين صورت امكان بازگشت كالا وجود ندارد